CAnimation | Animace |
CApplication< T > | Jádro aplikace |
CCamera | Kamera |
CCollection< T > | Šablona třídy kolekce |
CColorable | Obarvení objektu |
CCursor | Objekt kurzor |
CFont | Písmo |
CFontManager | Správce písem |
CFontPrinter | Vykreslovač písma |
CGameObject | Herní objekt |
CGameObject2D | 2D herní objekt |
CGameObject2DManager | Správce 2D objektů |
CGameObject3D | 3D herní objekt |
CGameObject3DManager | Správce 3D herních objektů |
CGameState | Stav hry |
CGameStateManager | Správce stavů hry |
CGOCube | Objekt kostka |
CGOPlane | Objekt plocha |
CGUIButton< T > | GUI tlačítko |
CGUIConfirm< T > | GUI otázka |
CGUIElement | Základní GUI Element |
CGUIForm< T > | GUI formulář |
CGUIFrame | Obdoba GUI formuláře |
CGUIHoverColorable | Obarvení objektů při událostech hover(najetí myši na objekt) |
CGUIImage | GUI obrázek |
CGUIInput | GUI vstup |
CGUILabel | GUI návěští |
CGUIList< T > | GUI seznam |
CGUIListOption< Class, T > | GUI prvek seznamu |
CGUIMenu< T > | GUI menu |
CGUIMenuItem< T > | GUI prvek menu |
CGUIMessage< T > | GUI zpráva |
CGUIPrompt< T > | GUI výzva - vstup |
CGUIPromptList< T > | GUI výzva - výběr z listu |
CImageLoader | Načítač obrázků |
CKeyListener | Obsluha události - stisk klávesy |
CLevel | Mapa hry |
CLevelLoader | Načítač map hry |
CMouseable | Obsluha události - myš |
Color4f | |
CPositionable< T > | Šablona třídy kolekce |
CPositionable2D | Pozicování v rovině |
CPositionable3D | Pozicování v prostoru |
CProfile | Profil hráče |
CProfileManager | Správce profilů hráčů |
CRenderable | Vykreslovatelnost |
CRenderer | Vykreslovač objektů |
CRotationable< T > | Rotace |
CRotationable2D | Rotace objektu v rovině |
CRotationable3D | Rotace objektu v prostoru |
CSingleton< T > | Šablona třídy kolekce |
CSizeable< T > | Velikost |
CSizeable2D | Velikost v rovině |
CSizeable3D | Velikost v prostoru |
CSokobanSceneGame | Scéna - hra |
CSokobanSceneIntro | Scéna - úvodní obrazovka |
CSokobanSceneMenu | Scéna - menu |
CStringable | Retězce |
CTexture | Textura |
CTextureable | Otexturování |
CTextureManager | Správce textur |
CUpdateable | Aktualizace |
Dimension2D | |
Dimension3D | |
GameObjectManager | Správce herních objektů |
CImageLoader::ImageInfo | |
Position2D | |
Position3D | |
Rotation2D | |
Rotation3D | |
CLevel::SActor | |
CLevel::SLevelObjects | |
SokobanGame | Hra sokoban |
CProfileManager::SPlayerInfo | |
Vertex2f | |
Vertex3f |