Dokumentace třídy CGameState
Stav hry.
...
#include <GameState.h>
Seznam všech členů.
Veřejné metody |
virtual void | init (void)=0 |
virtual void | clear (void)=0 |
virtual void | updateScene (void)=0 |
void | update () |
void | render (void) |
void | keyboard (unsigned char key, int x, int y) |
void | keyboardSpecial (int key, int x, int y) |
void | mouseMove (int x, int y) |
void | mouseButtons (int button, int state, int x, int y) |
void | showSceneObject2D (int id) |
void | hideSceneObject2D (int id) |
CGameObject2D * | getReferencedObject2D (int index) |
void | createObject2DReferences (int size) |
bool | isRunning () |
int | getNextState () |
void | setNextState (int nextStateId) |
Chráněné atributy |
bool | initialized |
bool | m_running |
int | m_nextStateId |
int * | m_referencesObject2D |
int | m_referencesObject2DSize |
CRenderer * | m_renderer |
CGameObject3DManager * | m_gameObject3DManager |
CGameObject2DManager * | m_gameObject2DManager |
CCamera * | m_camera |
Detailní popis
Stav hry.
- Autor:
- František Toman
- Verze:
- 1.0
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
Dokumentace k metodám
void CGameState::createObject2DReferences |
( |
int |
size |
) |
[inline] |
Vytvori pole pro odkazy na refernce hry
- Parametry:
-
CGameObject2D* CGameState::getReferencedObject2D |
( |
int |
index |
) |
[inline] |
Vrati odkaz na objekt
- Parametry:
-
- Návratová hodnota:
void CGameState::hideSceneObject2D |
( |
int |
id |
) |
[inline] |
Schova 2D objekt ve scene
- Parametry:
-
void CGameState::showSceneObject2D |
( |
int |
id |
) |
[inline] |
Zobrazi 2D objekt ve scene
- Parametry:
-
Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujícího souboru: