Správce profilů hráčů. ...
#include <ProfileManager.h>
Třídy | |
struct | SPlayerInfo |
Veřejné metody | |
CProfileManager () | |
virtual | ~CProfileManager () |
void | loadProfiles () |
void | saveProfiles () |
int | count () |
void | resetPlayerGame () |
bool | isSetProfile () |
void | init () |
bool | setActiveProfile (int id) |
int | createNewPlayer (string name) |
string | getActiveProfileName () |
int | getActiveProfileLevel () |
int | getActiveProfileScore () |
void | addActiveProfileScore (int score) |
void | setActiveProfileLevelUp () |
SPlayerInfo * | getPlayerProfile (int index) |
Chráněné atributy | |
int | m_currentProfile |
CCollection< SPlayerInfo > | m_players |
Správce profilů hráčů.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
CProfileManager::CProfileManager | ( | ) |
Konstruktor
CProfileManager::~CProfileManager | ( | ) | [virtual] |
Destruktor
int CProfileManager::count | ( | ) | [inline] |
Načte hráče dle identifikátoru
ID |
int CProfileManager::createNewPlayer | ( | string | name | ) |
Vytvoří nový uživatelský profil
name |
void CProfileManager::init | ( | void | ) |
Inicializace správce profilů
bool CProfileManager::isSetProfile | ( | ) | [inline] |
Je nastaven aktivní profil hráče?
void CProfileManager::loadProfiles | ( | ) |
Načte z datového souboru profily hráčů
void CProfileManager::resetPlayerGame | ( | ) |
Resetuje dosavadní výkony hráče
void CProfileManager::saveProfiles | ( | ) |
Uloží do datového souboru profily hráčů
bool CProfileManager::setActiveProfile | ( | int | id | ) |
Nastaví aktivní uživatelský účet
id |