Správce profilů hráčů. ...
#include <ProfileManager.h>
Třídy | |
| struct | SPlayerInfo |
Veřejné metody | |
| CProfileManager () | |
| virtual | ~CProfileManager () |
| void | loadProfiles () |
| void | saveProfiles () |
| int | count () |
| void | resetPlayerGame () |
| bool | isSetProfile () |
| void | init () |
| bool | setActiveProfile (int id) |
| int | createNewPlayer (string name) |
| string | getActiveProfileName () |
| int | getActiveProfileLevel () |
| int | getActiveProfileScore () |
| void | addActiveProfileScore (int score) |
| void | setActiveProfileLevelUp () |
| SPlayerInfo * | getPlayerProfile (int index) |
Chráněné atributy | |
| int | m_currentProfile |
| CCollection< SPlayerInfo > | m_players |
Správce profilů hráčů.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
| CProfileManager::CProfileManager | ( | ) |
Konstruktor
| CProfileManager::~CProfileManager | ( | ) | [virtual] |
Destruktor
| int CProfileManager::count | ( | ) | [inline] |
Načte hráče dle identifikátoru
| ID |
| int CProfileManager::createNewPlayer | ( | string | name | ) |
Vytvoří nový uživatelský profil
| name |
| void CProfileManager::init | ( | void | ) |
Inicializace správce profilů
| bool CProfileManager::isSetProfile | ( | ) | [inline] |
Je nastaven aktivní profil hráče?
| void CProfileManager::loadProfiles | ( | ) |
Načte z datového souboru profily hráčů
| void CProfileManager::resetPlayerGame | ( | ) |
Resetuje dosavadní výkony hráče
| void CProfileManager::saveProfiles | ( | ) |
Uloží do datového souboru profily hráčů
| bool CProfileManager::setActiveProfile | ( | int | id | ) |
Nastaví aktivní uživatelský účet
| id |
1.6.3