Správce profilů hráčů. ...
#include <ProfileManager.h>
 
  
 | Třídy | |
| struct | SPlayerInfo | 
| Veřejné metody | |
| CProfileManager () | |
| virtual | ~CProfileManager () | 
| void | loadProfiles () | 
| void | saveProfiles () | 
| int | count () | 
| void | resetPlayerGame () | 
| bool | isSetProfile () | 
| void | init () | 
| bool | setActiveProfile (int id) | 
| int | createNewPlayer (string name) | 
| string | getActiveProfileName () | 
| int | getActiveProfileLevel () | 
| int | getActiveProfileScore () | 
| void | addActiveProfileScore (int score) | 
| void | setActiveProfileLevelUp () | 
| SPlayerInfo * | getPlayerProfile (int index) | 
| Chráněné atributy | |
| int | m_currentProfile | 
| CCollection< SPlayerInfo > | m_players | 
Správce profilů hráčů.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
| CProfileManager::CProfileManager | ( | ) | 
Konstruktor
| CProfileManager::~CProfileManager | ( | ) |  [virtual] | 
Destruktor
| int CProfileManager::count | ( | ) |  [inline] | 
Načte hráče dle identifikátoru
| ID | 
| int CProfileManager::createNewPlayer | ( | string | name | ) | 
Vytvoří nový uživatelský profil
| name | 
| void CProfileManager::init | ( | void | ) | 
Inicializace správce profilů
| bool CProfileManager::isSetProfile | ( | ) |  [inline] | 
Je nastaven aktivní profil hráče?
| void CProfileManager::loadProfiles | ( | ) | 
Načte z datového souboru profily hráčů
| void CProfileManager::resetPlayerGame | ( | ) | 
Resetuje dosavadní výkony hráče
| void CProfileManager::saveProfiles | ( | ) | 
Uloží do datového souboru profily hráčů
| bool CProfileManager::setActiveProfile | ( | int | id | ) | 
Nastaví aktivní uživatelský účet
| id | 
 1.6.3
 1.6.3