Obdoba GUI formuláře. ...
#include <GUIFrame.h>
Veřejné metody | |
virtual void | render () |
void | update () |
void | mouseMove (int x, int y) |
void | mouseButtons (int button, int state, int x, int y) |
void | keyboard (unsigned char key, int x, int y) |
void | repositionChilds (float x, float y) |
void | repositionChild (int index, float x, float y) |
void | setPosition (float x, float y) |
void | addChild (CGUIElement *child) |
void | addChildAtPosition (CGUIElement *) |
CGUIElement * | getChild (int index) |
bool | removeChild (int index) |
virtual void | centered ()=0 |
Obdoba GUI formuláře.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
void CGUIFrame::addChild | ( | CGUIElement * | child | ) |
Přidá nový prvek
child |
virtual void CGUIFrame::centered | ( | ) | [pure virtual] |
Vycentruje rámec a prvky v něm
Implementováno v CGUIConfirm< T >, CGUIList< T >, CGUIMessage< T > a CGUIPromptList< T >.
void CGUIFrame::mouseButtons | ( | int | button, | |
int | state, | |||
int | x, | |||
int | y | |||
) | [virtual] |
Pošle zprávu o stistknutí tlačítka myši prvkům rámce
button | ||
state | ||
x | ||
y |
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGameObject.
Reimplementováno v CGUIList< T >.
void CGUIFrame::mouseMove | ( | int | x, | |
int | y | |||
) | [virtual] |
Pošle zprávu o pohybu myši prvkům rámce
x | ||
y |
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGUIElement.
Reimplementováno v CGUIList< T >.
void CGUIFrame::render | ( | void | ) | [virtual] |
void CGUIFrame::repositionChild | ( | int | index, | |
float | x, | |||
float | y | |||
) |
Přepočítá pozici dceřiného prvku
index | ||
x | ||
y |
void CGUIFrame::repositionChilds | ( | float | x, | |
float | y | |||
) |
Přepočítá pozice dceřiných prvků
x | ||
y |
void CGUIFrame::setPosition | ( | float | x, | |
float | y | |||
) |
void CGUIFrame::update | ( | ) | [virtual] |
Aktualizuje prvky rámce
Implementuje CUpdateable.