Obdoba GUI formuláře. ...
#include <GUIFrame.h>
Veřejné metody | |
| virtual void | render () |
| void | update () |
| void | mouseMove (int x, int y) |
| void | mouseButtons (int button, int state, int x, int y) |
| void | keyboard (unsigned char key, int x, int y) |
| void | repositionChilds (float x, float y) |
| void | repositionChild (int index, float x, float y) |
| void | setPosition (float x, float y) |
| void | addChild (CGUIElement *child) |
| void | addChildAtPosition (CGUIElement *) |
| CGUIElement * | getChild (int index) |
| bool | removeChild (int index) |
| virtual void | centered ()=0 |
Obdoba GUI formuláře.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
| void CGUIFrame::addChild | ( | CGUIElement * | child | ) |
Přidá nový prvek
| child |
| virtual void CGUIFrame::centered | ( | ) | [pure virtual] |
Vycentruje rámec a prvky v něm
Implementováno v CGUIConfirm< T >, CGUIList< T >, CGUIMessage< T > a CGUIPromptList< T >.
| void CGUIFrame::mouseButtons | ( | int | button, | |
| int | state, | |||
| int | x, | |||
| int | y | |||
| ) | [virtual] |
Pošle zprávu o stistknutí tlačítka myši prvkům rámce
| button | ||
| state | ||
| x | ||
| y |
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGameObject.
Reimplementováno v CGUIList< T >.
| void CGUIFrame::mouseMove | ( | int | x, | |
| int | y | |||
| ) | [virtual] |
Pošle zprávu o pohybu myši prvkům rámce
| x | ||
| y |
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGUIElement.
Reimplementováno v CGUIList< T >.
| void CGUIFrame::render | ( | void | ) | [virtual] |
| void CGUIFrame::repositionChild | ( | int | index, | |
| float | x, | |||
| float | y | |||
| ) |
Přepočítá pozici dceřiného prvku
| index | ||
| x | ||
| y |
| void CGUIFrame::repositionChilds | ( | float | x, | |
| float | y | |||
| ) |
Přepočítá pozice dceřiných prvků
| x | ||
| y |
| void CGUIFrame::setPosition | ( | float | x, | |
| float | y | |||
| ) |
| void CGUIFrame::update | ( | ) | [virtual] |
Aktualizuje prvky rámce
Implementuje CUpdateable.
1.6.3