GUI seznam. ...
#include <GUIList.h>
Veřejné metody | |
| int | getActive () |
| T | getActiveValue () |
| void | setActive (int id) |
| void | setCountVisible (int count) |
| int | getCountVisible () |
| void | scrollUp () |
| void | scrollDown () |
| void | mouseButtons (int button, int state, int x, int y) |
| void | addOption (CGUIListOption< CGUIList, T > *option) |
| void | removeOption (int index) |
| void | addOption (T value, string label) |
| void | render () |
| void | mouseMove (int x, int y) |
| void | centered () |
Chráněné atributy | |
| int | m_active |
| int | m_start |
| int | m_countVisible |
| CGUIButton< CGUIList > | buttonUp |
| CGUIButton< CGUIList > | buttonDown |
GUI seznam.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
| void CGUIList< T >::addOption | ( | T | value, | |
| string | label | |||
| ) | [inline] |
Vytvoří prvek, dále nastaví hodnotu a navěští
| value | ||
| label |
| void CGUIList< T >::addOption | ( | CGUIListOption< CGUIList< T >, T > * | option | ) | [inline] |
Přidá do listu prvek
| option |
| void CGUIList< T >::centered | ( | ) | [inline, virtual] |
Vycentruje rámec a prvky v něm
Implementuje CGUIFrame.
| int CGUIList< T >::getActive | ( | ) | [inline] |
Vrátí identifikátor aktivní položky
| int CGUIList< T >::getCountVisible | ( | ) | [inline] |
Vrátí počet zobrazovaných prvků v listu
| void CGUIList< T >::mouseButtons | ( | int | button, | |
| int | state, | |||
| int | x, | |||
| int | y | |||
| ) | [inline, virtual] |
Pošle zprávu o stistknutí tlačítka myši prvkům rámce
| button | ||
| state | ||
| x | ||
| y |
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGUIFrame.
| void CGUIList< T >::mouseMove | ( | int | x, | |
| int | y | |||
| ) | [inline, virtual] |
Pošle zprávu o pohybu myši prvkům rámce
| x | ||
| y |
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGUIFrame.
| void CGUIList< T >::removeOption | ( | int | index | ) | [inline] |
Odebere z listu prvek
| index |
| void CGUIList< T >::render | ( | void | ) | [inline, virtual] |
Vykreslí prvky ramce
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGUIFrame.
| void CGUIList< T >::scrollDown | ( | ) | [inline] |
Posune list dolu
| void CGUIList< T >::scrollUp | ( | ) | [inline] |
Posune list nahoru
| void CGUIList< T >::setActive | ( | int | id | ) | [inline] |
Nastaví aktivní položku dle identifikátoru
| active |
| void CGUIList< T >::setCountVisible | ( | int | count | ) | [inline] |
Nastaví kolik prvků listu se má zobrazit
| count |
1.6.3