Otexturování. ...
#include <Textureable.h>
Veřejné metody | |
CTextureable () | |
~CTextureable () | |
void | setTextureId (int textureId) |
int | getTextureId () const |
bool | isTextured () const |
bool | isSetVertices () const |
GLfloat * | getVertices () const |
void | setVertices (GLfloat *vertices, int count) |
void | clean () |
void | init (int count) |
Chráněné atributy | |
int | m_textureId |
GLfloat * | m_texCoord |
int | m_countVertices |
Otexturování.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
CTextureable::CTextureable | ( | ) |
Konstruktor
CTextureable::~CTextureable | ( | ) |
Destruktor
void CTextureable::clean | ( | ) |
Dealokace prostředků
Uvolneni prostredku
int CTextureable::getTextureId | ( | ) | const [inline] |
Vrátí ID textury - odkaz na texturu ve správci textur (TextureManager)
GLfloat* CTextureable::getVertices | ( | ) | const [inline] |
Vrátí ukazatel na pole souřadnic textury
void CTextureable::init | ( | int | count | ) |
Inicializace prostředků
count | Inicializace prostředků | |
count | - velikost alokovaných prostředků |
bool CTextureable::isSetVertices | ( | ) | const [inline] |
Jsou nastaveny souřadnice textury
bool CTextureable::isTextured | ( | ) | const [inline] |
Je objekt otexturován?
void CTextureable::setTextureId | ( | int | textureId | ) | [inline] |
Nastaví ID textury
textureId |
void CTextureable::setVertices | ( | GLfloat * | vertices, | |
int | count | |||
) |
Nastaví pole souřadnic texturz
vertices | ||
count | Nastavení souřadnic textury | |
vertices | - vrcholy | |
count | - pocet vrcholu |