Otexturování. ...
#include <Textureable.h>
Veřejné metody | |
| CTextureable () | |
| ~CTextureable () | |
| void | setTextureId (int textureId) |
| int | getTextureId () const |
| bool | isTextured () const |
| bool | isSetVertices () const |
| GLfloat * | getVertices () const |
| void | setVertices (GLfloat *vertices, int count) |
| void | clean () |
| void | init (int count) |
Chráněné atributy | |
| int | m_textureId |
| GLfloat * | m_texCoord |
| int | m_countVertices |
Otexturování.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
| CTextureable::CTextureable | ( | ) |
Konstruktor
| CTextureable::~CTextureable | ( | ) |
Destruktor
| void CTextureable::clean | ( | ) |
Dealokace prostředků
Uvolneni prostredku
| int CTextureable::getTextureId | ( | ) | const [inline] |
Vrátí ID textury - odkaz na texturu ve správci textur (TextureManager)
| GLfloat* CTextureable::getVertices | ( | ) | const [inline] |
Vrátí ukazatel na pole souřadnic textury
| void CTextureable::init | ( | int | count | ) |
Inicializace prostředků
| count | Inicializace prostředků | |
| count | - velikost alokovaných prostředků |
| bool CTextureable::isSetVertices | ( | ) | const [inline] |
Jsou nastaveny souřadnice textury
| bool CTextureable::isTextured | ( | ) | const [inline] |
Je objekt otexturován?
| void CTextureable::setTextureId | ( | int | textureId | ) | [inline] |
Nastaví ID textury
| textureId |
| void CTextureable::setVertices | ( | GLfloat * | vertices, | |
| int | count | |||
| ) |
Nastaví pole souřadnic texturz
| vertices | ||
| count | Nastavení souřadnic textury | |
| vertices | - vrcholy | |
| count | - pocet vrcholu |
1.6.3