GUI vstup. ...
#include <GUIInput.h>
Veřejné metody | |
CGUIInput () | |
virtual | ~CGUIInput () |
void | render () |
void | update () |
void | setEdited (bool edited) |
void | enableEdit () |
void | disableEdit () |
bool | editable () |
void | keyboard (unsigned char key, int x, int y) |
void | mouseButtons (int button, int state, int x, int y) |
bool | isOver () |
void | setMaxChars (int count) |
Chráněné atributy | |
bool | m_edited |
int | m_maxChars |
GUI vstup.
Kontakt: tomanfra@fit.cvut.cz
CGUIInput::CGUIInput | ( | ) |
Konstruktor
CGUIInput::~CGUIInput | ( | ) | [virtual] |
Destruktor
bool CGUIInput::isOver | ( | ) |
Je ukazatel kurzoru nad objektem?
void CGUIInput::keyboard | ( | unsigned char | key, | |
int | x, | |||
int | y | |||
) | [virtual] |
void CGUIInput::mouseButtons | ( | int | button, | |
int | state, | |||
int | x, | |||
int | y | |||
) | [virtual] |
Zachytávání stisku tlačítek myši
button | ||
state | ||
x | ||
y |
Reimplementuje stejnojmenný prvek z CGameObject.
void CGUIInput::render | ( | void | ) | [virtual] |
Vykreslení objektu
Implementuje CGameObject2D.
void CGUIInput::update | ( | ) | [virtual] |
Aktualizace objektu
Implementuje CUpdateable.