Hlavní stránka
Třídy
Soubory
Seznam tříd
Hierarchie tříd
Seznam členů tříd
CTextureManager Seznam členů třídy
Zde naleznete úplný seznam členů třídy
CTextureManager
, včetně všech zděděných členů.
add
(CTexture *item) (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
add
(CTexture **item, int count) (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
CCollection
() (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
clean
() (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[virtual]
createTexture
(const char *fileName, bool mipmaps)
CTextureManager
deleteInstance
() (definován v
CSingleton< CTextureManager >
)
CSingleton< CTextureManager >
[inline, static]
get
(int index) (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
getInstance
() (definován v
CSingleton< CTextureManager >
)
CSingleton< CTextureManager >
[inline, static]
getLastInsertID
() (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[inline]
getLockPos
() (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[inline]
getTextureID
(int index)
CTextureManager
isLocked
() const (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[inline]
lock
(int position) (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[inline]
m_capacity
(definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[protected]
m_data
(definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[protected]
m_imageLoader
(definován v
CTextureManager
)
CTextureManager
[protected]
m_instance
(definován v
CSingleton< CTextureManager >
)
CSingleton< CTextureManager >
[protected, static]
m_lockAt
(definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[protected]
m_size
(definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[protected]
remove
(int index) (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
resize
() (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
size
() const (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[inline]
unlock
() (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[inline]
~CCollection
() (definován v
CCollection< CTexture >
)
CCollection< CTexture >
[virtual]
Vše
Třídy
Soubory
Funkce
Proměnné
Generováno Wed Jun 1 03:44:03 2011 pro projekt Sokoban3D programem
1.6.3