Hlavní stránka
Třídy
Soubory
Seznam tříd
Hierarchie tříd
Seznam členů tříd
CGameStateManager Seznam členů třídy
Zde naleznete úplný seznam členů třídy
CGameStateManager
, včetně všech zděděných členů.
add
(CGameState *item) (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
add
(CGameState **item, int count) (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
CCollection
() (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
CGameStateManager
(void)
CGameStateManager
clean
() (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[virtual]
CUpdateable
() (definován v
CUpdateable
)
CUpdateable
get
(int index) (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
getCurrentState
() (definován v
CGameStateManager
)
CGameStateManager
[inline]
getLastInsertID
() (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[inline]
getLockPos
() (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[inline]
isLocked
() const (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[inline]
lock
(int position) (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[inline]
m_capacity
(definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[protected]
m_data
(definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[protected]
m_lockAt
(definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[protected]
m_size
(definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[protected]
remove
(int index) (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
render
() (definován v
CGameStateManager
)
CGameStateManager
[virtual]
resize
() (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
size
() const (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[inline]
switchStateTo
(int state)
CGameStateManager
unlock
() (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[inline]
update
() (definován v
CGameStateManager
)
CGameStateManager
[virtual]
~CCollection
() (definován v
CCollection< CGameState >
)
CCollection< CGameState >
[virtual]
~CGameStateManager
(void)
CGameStateManager
~CUpdateable
() (definován v
CUpdateable
)
CUpdateable
[virtual]
Vše
Třídy
Soubory
Funkce
Proměnné
Generováno Wed Jun 1 03:44:00 2011 pro projekt Sokoban3D programem
1.6.3